zondag 19 september 2010

Ding #2

3- 2 -1 Lift off !! Zo voelt het. Alsof ik gelanceerd wordt. Naar de wereld van Web 2.0 Een nieuwe spannende en snelle wereld. Heel erg van deze tijd, maar vooral ook van de toekomst. Werelds, maar ik voel me hierin nog wereldvreemd. Het is allemaal nieuw voor mij, de sociale media met al zijn 'tools'.
Ik heb een Blog! En ik kan niet wachten om alle 23 dingen me via deze manier  eigen te maken. Tot nu toe vind ik het allemaal fascinerend. Ik begon vanmiddag met ding #1 te lezen en kon niet meer stoppen met lezen en onderzoeken. Ik ging bijna non-stop door en moest mezelf na een uurtje of 5 dwingen er mee op te houden om te gaan eten. Ik heb zin om het allemaal te gaan onderzoeken.

5 opmerkingen:

  1. Wauw, gelanceerd nog wel! En is een stukje van de wereldvreemdheid nu al weggenomen?
    Ik herken je fascinatie, succes met de cursus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk dat is de ware spirit. Leuk om te lezen dat het je zo fascineert. Gaat vast een leuke tijd worden. Veel plezier met ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, jij bent enthousiast! houden zo.
    Maar ik heb er inderdaad ook al heel wat tijd in gestoken. Ben benieuwd naar de volgende opdracht. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Explorer67, ook een link naar liefde voor fantasy en scyfy? of echt als een rakt de cyberspace in?
    Ook bij jou kan ik niet (nog niet) raden wie je bent. Een verschil met het beginnen nu en toen ik begon, in januari '10 is voor mij: toen was het nieuw en engig voor mij en nu is het veel fascinerender wat anderen doen en ontdekken. Veel succes, ik ga jullie volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Vuurziel, voor mij is het echt als een raket de cyberspace in. '67 is mijn 'bouwjaar'. Hoop binnenkort mijn profiel uit te bereiden. Denk dat je dan misschien een idee krijgt over wie ik ben.
    Tip: ga naar: <a href="http://www.marslanding.nl>website van theatervoorstelling marslanding</a>.

    BeantwoordenVerwijderen