dinsdag 21 september 2010

Ding #3-#2-#1 Weblog

Ding #3  Meld je weblog aan en begin je ontdekkingstocht

De lancering is succesvol verlopen. Ik reis nu werkelijk door Web 2.0. Men heeft mij gespot en volgt mij! Er komen zelfs reacties. Dat is leuk. Ook erg handig, want ik raak regelmatig de weg kwijt. Zelf volg ik ook anderen en hoop snel te kunnen reageren.


Ding #2  Wat vind ik van de weblog-software en de gekozen template

De eerste euforie voorbij, even ter zaken:
Ik heb gekozen mijn Blog te lanceren bij Blogger.com omdat deze duidelijk, simpel en overzichtelijk overkwam. En dat bleek ook. Eerlijk gezicht zag ik bij de anderen door de bomen het bos niet meer. Veel te drukke sites met een overload aan informatie.
Gisteren ben ik nog een hele tijd geweest met mijn template verder vorm te geven. Hebben jullie het gezien? Ik vond het leuk om daar mee bezig te zijn.
Al met al kost het me tot nu toe erg veel tijd, maar dat komt ook omdat ik het wiel nog moest uitvinden wat betreft het werken in blogger.com. Was ik hier dan kwam ik niet meer daar en visu versa. Maar ik begin het nu een beetje door te krijgen.
Mijn profiel wil ik ook nog verder uit gaan werken.
Wat ik ook zo leuk vind aan bloggen is dat je anderen op een leuke en andere manier leert kennen en dat je op je eigen blog ook weer een stukje creativiteit en persoonlijkheid kunt laten zien.
Ik dacht altijd dat ik niet zo nodig van alles nog wat wilde delen met anderen maar bij nader inzien...het heeft wel wat.


Ding #3 Lees waar 23 dingen over gaat

Nou, dat hebben we gedaan. Heeeeeel veel gelezen. En we gaan er voor!

1 opmerking: