zaterdag 30 oktober 2010

#13 Online kantoortoepassingen

Door Boeketletter werd ik uitgenodigd om gezamelijk met Neo en Werelverkenner aan een document te werken. Zo hebben we samen goed kunnen ontdekken hoe het allemaal werkt.
Vervolgens wilde ik het ook andersom proberen. Dus heb ik hen uitgenodigd om een gezamelijk document te maken. Hierin staan de voordelen van Google docs. op een rij. Vervolgens heb ik het op het net gezet en getwitterd. Zie:http://tinyurl.com/2u8gk9x
(kun je z'on url ook korter maken?)
Tenslotte heb ik nog de powerpoint-presentatie van de www-kwis van mijn computer naar google docs. ge-upload.
Ik denk dat google docs. veel voordelen heeft. Ik vind het prettig dat het er vertrouwd uitziet en gemakkelijk te gebruiken is.
Ook vind ik het leuk dat ik klanten daar nu naar kan verwijzen en kan uitleggen hoe het werkt.
Ik heb ook nog even naar ZOHO gekeken en de site hiervan in mijn reader gezet. Leek me de moeite waard om t.z.t. eens verder naar te kijken. Vanwege de mogelijkheden van meerdere tools lijkt me dit een kantoortoepassing die jongeren vooral zal aanspreken.

1 opmerking:

  1. Er zijn tal van sites die van een lange URL een korte maken. Kijk bijvoorbeeld eens naar TinyURL.

    BeantwoordenVerwijderen