zondag 3 oktober 2010

Ding #6. Ontdek Flickr

Tentoonstelling Bibliotheek Heemstede
http://www.flickr.com/photos/explorer67


YAHOO!!!


Ik heb het geflickrt!!!

Deze en anderen zijn te vinden op: flickr.com/photos/explorer67.
 Hier gaan we voor. Dit is leuk!
Het werken met flickr valt me alles mee. Nog wel even spannend of mijn foto's straks te vinden zijn, hoop dat ik alles goed heb gedaan, de juiste tags. Heb ook een vriendin gevonden op flickr en als contact toegevoegd evenals 'boeketletter' en 'babysteps2.0' die al vindbaar waren. Hoe dat nou met die groepen zit moet ik nog uitvinden. Ik ga ook nog een paar sets toevoegen. Dit is eindeloos!

5 opmerkingen:

  1. Mooie foto bij de start van je blog, alleen kan ik de rest nog niet vinden? Dat houdt de spanning erin, ik kom nog terug voor het vervolg.
    Jakartanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je! N.a.v. jou reactie nog even naar mijn URL gekeken. Deze doet het nu wel. Klopt het dat het bij de eerste keer een paar dagen duurt voordat je foto's te vinden zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het klopt dat het een paar dagen duurt, kijk naar mijn reactie bij een van de anderen. Misschien kun je voor je medecursisten een linkje naar je fotostream in je blog plakken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog even een aanvulling: je foto's zijn wel te zien in Flickr, ik heb ze inmiddels bekeken maar zoeken op je tags etc, dat kan een paar dagen duren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wou al zeggen. Zodra de foto's geüpload zijn, zijn ze gelijk te zien. Wat leuk dat je zo enthousiast bent. Ben benieuwd naar je andere foto's.

    BeantwoordenVerwijderen